Her zaman böyle oluyor arkadan gelen Doğu tam tahmine ttiğim gibi kazandı. Tarih tekerrürden ibaret demekki. :D
Le Bron'a laf söylemeden geçemeyeceğim. Adamın en büyük özelliği belkide bencil olmamasıydı yani o yaşta ve o özelliklerde biri olmasına rağmen fazla şımarmamasıydı. Ama dün gece resmen maçı katleden adam oldu. Eline gelen top özellikle birinci yarıda ve ikinci yarının başlarında direk potaya gitti. Bu bencillik O'na hem itibar hemde takımına 21 sayı kaybettirdi.
MVP oldu ama bence hak etti mi? Sezon'a bakarsak hak etti ama dünkü maçta zerre kadar hak etmedi o ödülü. Batı'ya gelecek olursak adamlar zaten kapı gibiydiler. Tüm ribaundları topladırlar. Hem hücumda hem defansta. Fakat bir adam vardıki All-Starda oyun kadar eğlenmeninde önemli olduğunu göstermeye çalışıyordu. Dev gibi cüssesiyle ortasahada top süren, artistik hareketler deneyen, serbest atışta smaç basan biri. Tabiki Shaq. Adam gerçekten All-Starların All-Starıydı.
Bunların dışında T-MAC'e verilen destek çok fazla göze çarpıyordu. Bence bu konuda birada haklıydılar. Sonuçta zor bir dönemde ve toparayamazsa kaybolup gidebilirdi. Böylesine önemli bir organizasyonda arkadaşları O'na tölerans gösterdi ve O'nun ön plana çıkmasını sağladılar.
Maç oldukça zevkli geçti bence. Basketbol adına ilk çeyrekte hiçbirşey yoktu direk o potadan o potaya gittiler. Ama özellikle Doğu'nun maçtan kopmaya başladığı anda maç çok zevkli bir hale geldi. O andan sonra klasik Detroit savunması ortaya çıktı ve All-Stars'da nasıl defans yapılır cümle aleme gösterdiler. :D
Bazı oyuncular çok az süre aldı ama bence yinede maç dengedeydi. Arenas geçen seneki kadar olmasada kötüydü yine. Wade gizli gizli kendine kırptı. Gasol ribaundlara yoğunlaşmıştı belli ki. Yao biraz pasif bırakıldı gibime geldi.
Neyse daha fazla yazmıyım. Yoksa başka kimseye görüş yazmaya imkan kalmayacak. Bunalr benim gözüme çarpan ana hatlardı. Ufak ve birçok detay var. Umarım sizlerde düşüncelerinizi yazarsınız. Seneye görüşmek üzere. :)