mori55 blac king saolda ben pes5 kullaniyom hem neden forma yok sadece beyaz forma var hallet sunu be gorim seni
xxxxxxxxxxxxxxxx ömer bu ne yaws olm resmen fantasy olmus kusura bakma ama en kötü forman bu:( bide artık şu templerdeki textureyi değiştir gerçek we9 a yap:D bide tempde kolları yapmamısın??
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: T.C BlacKing Beşiktaş Tempi hazır formayıda yapıcam Arkadasin dedigi gibi fantezi gibi birsey olmus kollar bos degil sortada bir update gerek cizgiler öyle olmamasi lazim bildigim kadari ile :)
BlacKing Orjinal Mesajı Yazan: _BewarE_ ömer bu ne yaws olm resmen fantasy olmus kusura bakma ama en kötü forman bu:( bide artık şu templerdeki textureyi değiştir gerçek we9 a yap:D bide tempde kolları yapmamısın?? Forma kötü olmuş olabilir ama temp e laf söletmem :( çok emek verdim hem kollar nasıl boş deil ya resim gönderim istersen ? ama temp i en iyi şekilde çizdiğime inanıyorum :(
BlacKing hadi bunada kötü diyin görelim :D ayrıca koldaki çizgileri normalde boyamışsında demeyin gerçekte öyle