husin bu formaları kitserverla ekleyince kötü duruo bunun sebebi veya çözümü nedir model numarasından falanmı acaba şimdiden teşekkür ediorum formalar da süper
DarkWhite22 ben gayt beğendim kardeşim ellerine sağlık azıcık kusur olsun.Sonuçta insanın emeği aro oluyor:D Ama yinede illaki ilerde daha da güzel olcağına eminim