gkan Orjinal Mesajı Yazan: BlacKing 2 eleştirim olacak.İlk olarak efektler çook sert.2. side koldaki adidas çizgilerinin biri daha ince.Ame yinede çizim kalitesi iyi.Ben senin yaşındayken photoshop u bilmezdim :)
BlacKing koldaki çizgilerin biri neden ince çünkü Temp öyle :) bende sevmem yoksa öle biri ince biri kalın :)
Mc.Speedy Patchmakerım Benim :) Ne Zaman 13 Yaşında Oldun Sen Bakem.. Formada 1.Çizim İyi 2.Stoke Efekti Cok Gereksiz Yani Tadında Bıraksaydın Ok'di..
BlacKing 14 aslında ama 28 şubatta değişir :D herkes efektlere abanmışsın dedi bende rahatlattım bi update ile :)
Mc.Speedy Logolarda Bu Sefer Efek Yok :( (Kızma Şaka) Bu Daha İyi ;) Stroke Versen opacity Düşürşen oda Olur..