Venom fena olmamış formadaki nike ambleminin stroke'u fazla olmuş biraz(bence) ve formanın üst kısmında anlam veremediğim bir bozukluk var
sswift4 Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Bjk parçalı fena değil.Forma üretmeye devam:) evet devam et forma yapmaya
BlacKing yorumlar için teşekkürler Arsenal photoshop bozuldu çoraba 1913-2006 yazamadım :( ayriyetten yazılarda büyük oldu