ilk olarak bir dha izinsiz olarak templerimizi kullanma.izin al her türlü kullan.
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Başlangıç için hiç fena değil.Biraz daha logolara dikkat et.Scn'ini üstünden emek yiyen sonra da o kaba tükürmeye çalışan arkadaşları takmıyoruz zaten...
ben hiç bi zmn öle bişi yapmadım.forum yenilenirken yetkilerim 1,5 ay boyunca werilmedi bu sırada başkaları yetki alıyordu.zatn olaylarda o aralar gelişiyodu gerileme dönemine girilmişti bende kendim için ii olanı ayrılmayı seçtim.bilip bilmeden konuşmayın bi daha