Aşağı yukarı yeni başladım sayılır biliyorum çok eksiğim var,düzeltmek için çalışırım siz yeterki eksiklerimi söyleyin:)Koyu bir Beşiktaşlıyım.
Beşiktaş GK Home.png

Beşiktaş Home.png

Bu arada Scn'de yaşanan üzücü olayları daha önceden de takip ediyordum eski üyeliğimin şifresini unuttuğum için yeni üyelik açtım,yani yeni deyil baya buranın yerlisiyim.Template sahipleri ile bir alakam yoktur,sadece onların templatesinde sanki forma daha hoş durdu burda çalışanların templatesine bir şey demiyorum sadece hoşuma gitti bu yüzden umarım sorun çıkmaz.
Yorumlar için şimdiden teşekkür ediyorum olumlu ve olumsuz düşüncelerinizi özellikle tavsiyelerinizi bekliyorum.