"halbuki böyle bir sıkıntı yaşamadım yaşamazsınız son sürüm fatgui ile yapılan tüm yamalar sizi hiç bir zaman masaüstüne atmaz bilmenizi istiyorum"
bu ne ya şimdi senin böyle bir sorun yaşamaman bizim yaşayamıyacağımız anlamınamı geliyor. oyunu iki kez silip baştan yükledim save dosyalarını dahi yüklemedim ki bunun anlamı sıfır programın üstüne bu yamayı kurduğumdur ikisindede %29 kitlenme yaşadım. yamayı silip yeniden yükleme girişimlerimde de her zaman aynı sorun yaşandı. hatta yine forumdaki bir arkadaşın bir kaç kez denedikten sonra kurulduğunu yazması yüzünden bende bir çok deneme yaptım ama olmadı.
yama tamamen kurulmadığı için masa üstüne atmasıda çok normaldir ki bunuda yanlış yapılan yamalarda da görülür.
bu yama birçok kişide sorunsuz çalışmasına rağmen birçok kişide de sorun çıkarmaktadır. biz burda "olamayacak" bir şeyi oluyormuş gibi göstermiyoruz böyle bir sorun var ve birçok kişi buna dile getiriyor.
bugün bile bir dizüstü bilgisayarda yamayı denememe rağmen bu seferde yine forumda bir arkadaşın belirttiği run time 9 hatasıyla karşılaştım.
Orjinal Mesajı Yazan: Bulentbag
Selam kerim,
bende dün indiridim tek kelimeyle harika olmuş Beşiktaş ve FB stadları özellikle ellerine sağlık Beşiktaş Stadı mükemmel ve Galatasaray'ın olmayan pankartları ilave edilmiş buda çok güzel yani diyecek fazla bir şey yok..
Sanıyorum sadece Alisamiyen Stadında problem var Fifa2003 ten sonraki bütün oyunlara Alisamiyen yamasını sen yaptın ve hiç bir sorun yaşanmadı Fifa06 maalesef çıktığından beri bir türlü hallolmadı bu mesele bir yolunu bulursun inşaallah..
Bunun dışında bu foruma belirtilmiş mesajların tümünü okudum cevap vermeye çalışıyım..
Bir defa benimde ekran kartım 256 MB_GeForce 6800 GT 256 bit, yani ekran kartından kaynaklanıyor sorusuna katılmam mümkün değil sorun başka yerde olmalı yani texturler de..resim lerde..olabilir,
bir diğer arkadaşsa fatgui çalıştırdıktan sonra 28 de takılıp kaldığını söylemiş halbuki böyle bir sıkıntı yaşamadım yaşamazsınız son sürüm fatgui ile yapılan tüm yamalar sizi hiç bir zaman masaüstüne atmaz bilmenizi istiyorum basitçe bunun içinde sorun ne olabilir, daha önce yüklenmiş yamalar veya dosyalarda yapılan herhangi bir değişiklik veya belgelerimdeki Fifa06 dosyası vs.
NOT..Kerim kardeş, TSL_1.0, TSL_Grafik,Backround Patch ler,Uptade yaparsa geche TSL_Spiker harika Alisamiyeni de yapabilirsen mükemmel olacak emeklerin için teşekkür eder başarılar dilerim kardeşim...