Selam kerim,
bende dün indiridim tek kelimeyle harika olmuş Beşiktaş ve FB stadları özellikle ellerine sağlık Beşiktaş Stadı mükemmel ve Galatasaray'ın olmayan pankartları ilave edilmiş buda çok güzel yani diyecek fazla bir şey yok..
Sanıyorum sadece Alisamiyen Stadında problem var Fifa2003 ten sonraki bütün oyunlara Alisamiyen yamasını sen yaptın ve hiç bir sorun yaşanmadı Fifa06 maalesef çıktığından beri bir türlü hallolmadı bu mesele bir yolunu bulursun inşaallah..
Bunun dışında bu foruma belirtilmiş mesajların tümünü okudum cevap vermeye çalışıyım..
Bir defa benimde ekran kartım 256 MB_GeForce 6800 GT 256 bit, yani ekran kartından kaynaklanıyor sorusuna katılmam mümkün değil sorun başka yerde olmalı yani texturler de..resim lerde..olabilir,
bir diğer arkadaşsa fatgui çalıştırdıktan sonra 28 de takılıp kaldığını söylemiş halbuki böyle bir sıkıntı yaşamadım yaşamazsınız son sürüm fatgui ile yapılan tüm yamalar sizi hiç bir zaman masaüstüne atmaz bilmenizi istiyorum basitçe bunun içinde sorun ne olabilir, daha önce yüklenmiş yamalar veya dosyalarda yapılan herhangi bir değişiklik veya belgelerimdeki Fifa06 dosyası vs.
NOT..Kerim kardeş, TSL_1.0, TSL_Grafik,Backround Patch ler,Uptade yaparsa geche TSL_Spiker harika Alisamiyeni de yapabilirsen mükemmel olacak emeklerin için teşekkür eder başarılar dilerim kardeşim...