seyfibaba98 arkadaşlar online oynamak isteyenler olursa bende varım.msn adresim seyfibaba98@mynet.com beklerim....
ivica Bunu programın en alttaki 3 butonundan ortadakine basıyoruz ve "yeni ağ oluştur" u tıklayarak yapıyoruz denilmiş fakat bende o ortadaki buton donuk basılmıyor.Resim aşağıda yardımcı olursanız sevinirim.
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: ivica Bunu programın en alttaki 3 butonundan ortadakine basıyoruz ve "yeni ağ oluştur" u tıklayarak yapıyoruz denilmiş fakat bende o ortadaki buton donuk basılmıyor.Resim aşağıda yardımcı olursanız sevinirim. İlk önce soldaki power tuşuna basıyoruz ve nickname yazıyoruz ben "Cambaz" yazdım daha sonra diğer işlemleri uyguluyoruz.
mkursadulusoy ve arkadaslar preferences{secenekler}kismindan kesinlikle network bolumunden run as server{server olarak calis}kismmini aktif etmemiz lazim dikkat ben kafayi yiyodum