öncelikle slmler herkese..
online fm kurmayı sormuş bi arkadaş.şöyle anlatıım..online fm kurma diye bi olay yok.sadece iki kişiden biri yeni bi oyun kuruyo,diğer kişi de bu oyuna bağlanıyo.yani şu an devam ettiğiniz oyuna da online devam edebilirsiniz.
ayrıca msn oyuna baya etki ediyo.isteyenler msn i kapatıp oyun içindeki manager chat bölümünü kullanabilirler.