benim takımım verona.
seri a da ilk sezonum seri a da 2.le aramda 8 puan fark war ve 8. sıradayım.
tamamen hilesizdir.
aldıgım oyuncuların parasınıda her ulkenin u21 inden 2ser 3 er oyuncu alıp,aldıgımfiyatın 10 katına satarak kazanıyorum.
kısacası alt yapı sagolsun.
altyapımda 2 fransız biri DAVİDE N'GOG biride TED LAVİE
BİRİ gelecegın anelkası biri gelecegın makalele si yazıo.
kadrom su; PEGOLO GK
DR-CİHAN DC-E.ADDO DC-A.SONG DL-S.OLEMBE
MR-JUANFRAN(R.MAD) MC-VİLAKAZİ MC-GAVİLLAN ML-H.BABANGİDA
FW-KLUİVERT FW-MİDO
YEDEKLER-D.F.HOLM/S.KALOGLU/JAN SCHOLESSER/AMİE LAVİE/TED LAVİE/BOUMSONG/MENDONCA/GAMBİNO/OGUZ SABANKAY/BOTİNELLİ/CARMELO
RESIM OLARAK KOYMAK ISTERDIM AMA BILMIYORUM:D
bol fm li gunler