Arkadaşlar bu konuyu açmamdaki sebep hem takımları daha yakından tanımak hem de birbirimizle fikir alışverişi yapmak..Buna benzer topicler açıldı forumda fakat en ayrıntılı olarak bunu açtım...Herkes burada kendi oynadığı takımını, başarılarını, oyuncularını ve taktiğini bizlerle paylaşıcak....
İlk olarak ben başşlıyayım...Şu anda oynadığım takım Serie A'dan Udinese...Bu takımı seçmemdeki ana sebep genç oyuncularla başarıyı yakalayıp bu oyuncuları geliştirerek büyük takımlara satmak..Zaten bu oyunun en sevdiğim özelliği de bu...Udinese'nin de şampiyonluk gibi bir iddiası olmadığı için bu gençlerle çalışma olayını daha rahat ve sorunsuz yapıyorsunuz...İlk sene kadroma hiç bir transfer yapmadım...KADROM ŞÖYLEYDİ:
Kaleci: MORGAN DE SANCTİS
Defans Sağ: BERTOTTO
Defans Sol: VİNCENT CANDELA
Defans orta: FELİPE ve CESARE NATALİ
Ön Liberolar: SULLEY ALİ MUNTARİ ve PİNZİ
Orta Saha Sol: Dİ NATALE
Orta Saha Sağ: MAURİ
Orta Saha Orta: Dİ MİCHELE
Forvetler: VİNCENZO IAQUINTA ve BARRETO
Bu kadroyla ilk sezon Serie A'yı 4. olarak tamamladım..Şampiyonlar Ligi'nde ise elemelerde Panathinaikos'u eledim ve gruplara kaldım...Grupta Manchester United-Dinamo Kiev-Fenerbahçe vardı ve bu grubu 2. tamamlayarak 2. tura çıktım..2. turda ise PSV'yi eleyerek çeyrek finale kaldım...Çeyrek finalde ise Barcelona'ya elendim...
İkinci sezonda ise kadroma aşağıdaki oyucuları kattım:
Vanden Borre
Javier Mascherano
Maxvell
Leo Messi (Leo Messi'yi Barcelona Felipe'ye takas olarak teklif etti)
Giden Oyuncular:
Felipe (Leo Messi ile takas)
Zenoni (juventus'a 9 milyon euro'ya)
Stefan Mauri (Valencia'ya 12 milyon euro'ya)
Sulley Ali Muntari (Manchester United'a 13 milyon euroya)
Şu anda 2. sezonun başlarındayım....Her iki sezonda da aşağıdaki taktiği kullandım:
