[ BдHдBдBд™ ] BEN BEŞİKTAŞLIYIM ABİCİM SÜPER Bİ STAD OOLMUŞ DEMEYECEĞİM ÇÜNKÜ BU GÜZELLİĞE SÖYLEYECEK SÖZ BULAMIYORUM..HELAL OLLLLSUN