ya kerim kardeş bişe daha sölim ben şu auto cad 2005 i yükledim şu stadyum yapma işini bi ayrıntılı yani önemli yerlerini anlatsanda herkes bişeler yapmaya uğraşsa şu programda sevaptır ya yap bi büyüklük,yani cad'a nası koyacaz oyuna nası yaptıktan sonrakoycazzz..