Venom Orjinal Mesajı Yazan: blueboy92 işte budur ya inşallah dersane tatil diye ek ders yapmaz buna da AMİİİİNNN
.ArThuR. ya ewde otrmaktan gezmekten skldm artk:D:p nese ya bi hafta kurs gitmştim okula şimdi onn acısını çkartıcam:D:D ohhh baki hoca lafm sana ohhhhhhhhhhhhh:D:p
Shevchenko Ağabeyimin üniversite daha açılmadığı için evde onun da dersleri 6 Şubat'da başlicak bizimde seviniyim mi? üzüliyim mi? çünkü o hep pc başında anlamadım gitti yaw :S
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu :D bide şu elektrikler gidip gelmesse bu 1 hafta çok iyi olur :) nerede oturuon?:) bizim iki haftadr gidip gelio walla pcnin powerı yandı...:(
Dj BjK Tüh be ben okula gitmeyi çok istiyodum evde bilgisayar oynayacağıma zaten kim ders çalışmak yerine bigisayar oynamak isterki? :D :D