Makaay son transferler olabildigince yapıldı,türkiye ve avrupa için.Transfer oalyını halleden Last_Blow yani Cenk'e teşekkürler.okan galatasarayda ama transfere federasyon izin vermediği için reserve de duruyor ;) yamanın boyutu 40 mb civarı olcak...
Makaay olabilir kardeşim :) nolcak yani patchi biz yapıyoruz diye kendimizi kahn gibi mi yapcaz :) biz ufak hesaplar peşinde kosmayız,cok calısan gecer kaleye :D
Cambaz Biz sonradan açılıcaz Yasin.Biz genciz güzeliz. önümüze geleni sıra sıra dizeriz yok be bu şarkıydı:DBir tek Barış'ın geleceğinden umudum yok 24 yaşında adam.Onun işi zor demi Barış:)
Makaay ya kendimi oyuncu menejer yapim dedim gercek yasımı girince oyunda 56 yasında kaleci/manager oldum :) bende 24 yaptım napim :) henüz upload baslamadı.read me hazırlamaktayım.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Biz sonradan açılıcaz Yasin.Biz genciz güzeliz. önümüze geleni sıra sıra dizeriz yok be bu şarkıydı:DBir tek Barış'ın geleceğinden umudum yok 24 yaşında adam.Onun işi zor demi Barış:) Gelen ilk teklifte satarım Barış'ı napiim 24 yaşındaki adamı:) Ama biz kesinlikle büyük işler çıkarıcaz merak etme:)
ŞANLI_ ben kendimi defasnta biliodum es son kişiler oldugum için ama beni isteiğim yerde yaptıın için çok teşekkürler (bu mevkide baya aday var en başta çağatay ama ossun) :)
03Gs1905 Yarın indirecez artık akşama doğru.Biz okula gidecez malum sabahtan.Amr olmuşuz güzel.İnşallah takıma faydalı olur asistlerimizle forveti besleriz..
Dabulu screenler harika ymada bir harika olur eminim yine bir makaay klasiği... :) ee nede olsa tecrübe konuşuyo.. ;)