Exvision Sizin için ekran görüntülerini hazırlıyoruz arkadaşlar. Toplam 31 resim ve hepsinin toplam boyutu 15 mb Artık yamanın içeriğini siz tahmin edin ;)
sendersonamca harbi ha sırf ssler 15 mb....Artık yama nekadar olur düşünmek istemiyorum..........Şahan başlamadan görürmüyüz?????
Makaay screenleri upload ediyorum hala.5-6 tane falan kaldı sanırım screen.geliyor birazdan. turnuva da yapılacaktır Emre ;)
Cambaz Ya turnuva istiyorumda okul açılacak bakalım ben katılabilecek miyim?:)Neyse katılmaya çalışırım. Screenleri bekliyoruz..
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Ya turnuva istiyorumda okul açılacak bakalım ben katılabilecek miyim?:)Neyse katılmaya çalışırım. Screenleri bekliyoruz.. valla ya okul nie var ki:) hade beklioz screenleri;)
juzam barış hadi baba destekliyoruz seni valla 6 den beri beklemekten saçlar beyazladı yanlız bi sorum var.bugun 2 den önce downloada başlarmıyız.
Makaay screenler 5 dakika içinde geliyor. 24 gibi de upload baslar ne kadar sürer bilmiyorum arkadaslar...
chipyu ya yalnış anlamayında ben çok merak etmiyom screenleri çünkü görüntü olarak biraz aynı olcak yani tahmin ediyorum ama şu data dosyalarını bir gönderseniz bomba o zaman
ŞANLI_ offfff o zmaan nasipse gece yarısı upload başlar sabaha karşı oynarız bi güsel süper süper !!!! screen koymasanda olurdu aslında süpriz falan ossun ama senin kalitende sühen edenler bile vardır ya nese beklioruz...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35 offfff o zmaan nasipse gece yarısı upload başlar sabaha karşı oynarız bi güsel süper süper !!!! screen koymasanda olurdu aslında süpriz falan ossun ama senin kalitende sühen edenler bile vardır ya nese beklioruz... edit: Gelmiş ss lar bahalım. :)
chipyu acaba son transferler yapıldı mı galatasarayda okanı göremedim yani gelmedi ama geldi gibi birşey