Eski logoları göstermesinin nedeni WDL yüklemeden önce bilgisayarında logo paketi yüklemişsindir...
idler aynı olduğu için her baktığında değişir logolar..
Eğer WDL'den tam verim almak istiyorsanız daha önce yüklemiş olduğunuz logo paketlerini siliniz yada başka bir yede yedekleyiniz...