cracks Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Geleneksel ismini bari 5-10 dan sonra koysaydınız. Bir tane yapıldı diye hemen geleneksel mi olunur :) ilkin sende gelsene yaw :D ilkine gelmiştin 1024 ramli çocuk seni :D
TeKiN uA Biz Gelemioz Bari Bizde İcanadoluda Duzenleym :D , Ben Gelsem Birini DoveriM Zaten :D :D:D:D:D:D:D:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ 1,5 ya da 2 ay sonra tmam o zmna kdr kadroları ayarlıalm gerisi kolay;)
cracks 1 ay içinde bu konuya tkrar msj göndercem hatırlatmak amacıyla yanlış zamanda açtım :) nese.1 ay içinde kadrolar kurulur
CrossOver lan hep istanbul hep istanbul ya sinir oldum şimdi:pİzmir'de düzenleyelim izmirli arkadaşlar ya olmuyo böle bu istanbullular yapıyoda biz niye yapmayalım:p:p
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: militan lan hep istanbul hep istanbul ya sinir oldum şimdi:pİzmir'de düzenleyelim izmirli arkadaşlar ya olmuyo böle bu istanbullular yapıyoda biz niye yapmayalım:p:p doğru izmir'de de düzenleyelim buca veya hatay 19 mayıs tesislerinde yapalım militan sen ayarla
Makaay ankaradada düzenleyebiliriz,ankaralı arkadaslar nerdesiniz :) bizim dikmende güzel halı sahalar var bilirsiniz :)
Gökhan Yaw Arkadaşlar Güzel Bir Planım Var :) Maçı Gaziantep"te Yapalım :) Hem Gazi Bir Şehiri Görmüş Olursunuz :D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Yaw Arkadaşlar Güzel Bir Planım Var :) Maçı Gaziantep"te Yapalım :) Hem Gazi Bir Şehiri Görmüş Olursunuz :D şimdi holladnada oturan biride burada yapalm ülke gezersiniz hem derse???:):p
Venom Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane FCK'nun stadında yapalım ben ayarlarım. Hem sevinirsiniz Parken stadı anılarınız canlanır:D. Tamam kabul. Ayarla geliyoruz. Uçak biletlerini Hamit ödeyecekmiş:)