cracks ya gelirim diyenler bi parmak kaldırsın :p **ben **venom **champion **makaay **cambaz **????? **????? **????? **????? **????? **????? **?????
cracks Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... arkadaşlar önce bi yer belirliyelim.... bnim bildiim bi kurtuluşta olimpia war(suni çim) bide çilekli ama bna sorarsanız olimpia derim biz hep orada yapıoz vede 7şerlikten çok iyi oluyo.. hem merkezde sayılır ulaşımıda kolay olur... bunu demişti.eer kabul görürse... buarada herkez mod bi ben normal üye.ben orda gariban kaldım benide mod yapın :D:P jakkaaa :D
Venom tamam beyler üyelere karşı yöneticiler maçı yapıoz karar verildi:D:D tam olarak nerde oluo o dediğin yer:)
cracks ya ben bilmiom ama kurtuluş öle gitmesi zor biyer diil.bnm okul saten şişlide yürüye yürüye bile giderim kurtuluşa.ama ayarlarıs ya
Makaay beni yazmayın olm simdilik,kesin birşey demiyorum ben.siz kurun takımları.işleri halledebilirsem gelirim bende eger kadro tamamsa,bana yer yoksa hamit cıkar ben oynarım onun yerine :D
cracks yahu sana yer yok die bişe yokda :D beni çıakrmak ne iş :D hem kesin bişey demiyorum flan yok gelion kardeşim.ben senin yerini ayırdım. bu arada ilk akşamdan 5 kişi rahat kadroyu ayarlarıs.
.ArThuR. arkadaşlar bence kurtuluş en iyisi.. gerçekten müthiş bi yer bence... eer maç olursa bede warım:D kurtuluşta 8+1 oynanır. bide maçı BAKLAVAsına yapalım:D:D:D daha çekişmeli olur:D:D:D
.ArThuR. var var otobüs merak etme:D 70K yer binecen ztn son durakta saha:D ayrıca tutması bişiy diil önce bi kaparo verilir. snrada ayarlanır ama önce kadrolar çıksın...
Cambaz Ulan her türlü 2 otobüse binicez.Neyse uzak değil o kadar Kurtuluş.Mekan da iyi(dir herhalde:))Barış da gelir zaten naz yapıyo şimdilik:)
Frostmourne Geleneksel ismini bari 5-10 dan sonra koysaydınız. Bir tane yapıldı diye hemen geleneksel mi olunur :)
.ArThuR. walla suni çim ben beyeniyorum isterseniz tutmadan önce bi arkadaş bnle gelir bakarz snra karar werilirse tutulur...
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ emre çağatay ben üçümüz birlikte gidelim:D kaybolmayalım sora:D Olm kaybolduk mu bizim okulların isminden birini söyleriz buluruz yolumuzu:)Zaten kormanıza gerek yok hakimim ben oralara:)
Venom çağatay uzatıosun ama...:) bin 32T ye taksim'e git.. ordan da kurtuluş ben napıcam olimpiyat stadının orda oturuom:) şehre 15 km (gişelerin yanı:))
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ çağatay uzatıosun ama...:) bin 32T ye taksim'e git.. ordan da kurtuluş ben napıcam olimpiyat stadının orda oturuom:) şehre 15 km (gişelerin yanı:)) hoca sn olimpiyat stadını ayarla o zmn oraya gelelim:D:D:D şaka bi yana birasdan bi resmini upload edecem:D http://img226.imageshack.us/img226/9028/adsz4np.jpg Not(CHaMPioN77) : Resim çarşaf gibi seriliydi:)
cracks beeler 8+1 az diilmi yaw ??? arthur bu saha şimdi şişli camiinin sağından girdiin zaman nnerde kalıo??? beni alırsın valla :):D
.ArThuR. Not(CHaMPioN77) : Resim çarşaf gibi seriliydi:) hoca bn onu herkes görsün die öle koydum;) ayrıca cracks sni alırız bi yerden ya o çok önemli diil:D