SirEren Abi bu ne ya carlos oturtmuş pes 5 demi atılmış o gol valla ustasıymış adam ben 3 yıldır pes oynuyom vole rövaşata kafa dan ileriye gidemedim ama bizim türkçe spiker olsa şapka çıkarılacak bir gol tek kelimeyle müüüüüükemmmmmel bir gol derdi heralde:)
wellplayer bu goller klasiklesti artık herkez atıyo bu gollerden bende cok war ayrıca bu hareketin tusu yok bu hareketi hangi oyuncuyla yapmak istiyorsanız onun editteki özelliklerinden en sondakini 2 yapın suta basın o topun gelisine göre wuruo
magicsenna babalar, ben böyle gollü ergün abimizle attim, hemide pes4 zamaninda. http://rapidshare.de/files/19969309/pes4_2005-06-03.mpg.html uyaninda baliga gidelim :D
MaNiaC_Manager Orjinal Mesajı Yazan: _TheAnswer_ gol güzel bu vurus nası yapılıo bilen warsa solesin bide fondaki müziğin adı ne :D 50 cent >> ıf I can't dostum :D 2003 albümünde olcak ....
Peshayat12 bende attım aynısısını belgelerim konami pes5 save folder1 kopyala gir oyuna bak.gol messiden ters ayak ama daha güzel http://rapidshare.de/files/20917619/KONAMI-WIN32PES5000.html
htopdas gerçekten çok güzel ilk defa görüyorum biri anlatsın şunu editteki özelliklerinden en sondakini 2 yapın diyosun adını yazabilirmisin hangisini
mc_karizma golleri saveledik dielim sonra nasi seredebiliyoruz oyuna girmeden yada baska bi siteye yukluorz arkadaslar?