capoxfile Tek kelimeyle muhteşem.. download deil direk video var... http://video.google.com/videoplay?docid=2806519895597670086&q=pes5
ibi cok guzel bir gol onun aynisini ben emreylen yapmistim ama vedio recorda program yoktu kayit edim ... ....!!!!! Sarap gibi bir gol uhehehe:):)
s10er walla ben bi keresinde recoba ile yaptımda aklım durdu o ne dedim yaa ama benimkisi gol olmadı o başma:)
cjackson kac yıldızda attın kardes bu golu defans cok pasif gozukuyo :P bide nasıl yapılıyo o hareket COK guzel oldugunuda soyluyeyim!!!
crayzbboy abi hadi bilen söleyebilirmi ben yaptım diyen ler var am asoleyen yok nasıl yapılıyo o hareket