Merhaba arkadaşlar ben de ogame oynuyorum 18.evrende.Hatta bir Galatasaraylı ittifakımız var G.Saray taglı ittifak herkesi bekleriz.Puan sınırı 5000.(Biraz ittifak tanıtımı yapalım):).G.Saray ittifakının alt ittifakı Gs Paf.Puan sınırı yok.üm Galatasaraylı lar gelsin.Gayet hızlı gelişiyoruz.Var mı 18.evrende oynuyan.