ultrAslan1905784 arkadaşlar savunma tamamen gereksiz bişey.100 bomberdıman gemisinin yıkamayacagı svunma yoktur.savunma falan yapmayın
oKB 23. evren dün açıldı şuanda 8 puandayım ittifağa beklerim D.D. ittifağı burdan başvuranlar lütfen scnden olduunu belirtsinler çünkü zaten ittifak sıralamasında iddiamız yok sadece yardımlaşarak oyuncu sıralamasında ilk 1500 e girelim yeter fazla üye sayısınada gerek yok:)23 e üye alımı şuan kapalıda 2 haftaya açılır:)
__C.RONALDO__ ağır lazer topumu iyi iyon topumu yaa söleyin bi savunmaya ne kurayım??filoda ne yapayım yardım plzzzz
CrossOver iyon daha iidir senden herşeyi bizden bekleme üstüne tıkla özelliklerine bak:D savunma kurma şimdilik filoda basma boşuna konuşuyoruz galiba bina ve araştırma bas
oKB ilk başta 10 tane roket yapğın savunmaya onun dışında hiiç savunma ellemeyin teknikten filoya yönelik araştırma binalar basın..
ultrAslan1905784 illa savunma yapmak istiyoum diyosan.casusluk tekniğini yukselt.adam sana sonda gonderince elinde ne oldugunu goremesin.boylece sana da gelemez
ultrAslan1905784 filoda ise hafif avcıya sakın para harcamayın.genelde komuta ve kruvazör yapın.yanına da biras ağır avcı fena olmaz yani
CrossOver ben 500 hafif avcı 110 komuta basmıştım hafif avcılar kendilerini feda ediolar komutalara bişi olmuyo o yüzden:D
Zombie Beyler Ogame ile ilgili başka konu açmayalım lütfen sorularınızı sorunlarınızı buraya yazarsanız daha derli toplu olur.Konuyu sabitliyorum 7. evren 2.368.10
Commando_128 Arkadaşlar ittifağımızı tanıtıyım ittifak adı UB1302 tagı UB herkesi bekleriz bu ittifakta 16.evrende ve küçük büyüğü dinlemiyor nedeni ise bu ittifakta serbest dolaşım var 2 tane özel adamımız var bunlardan ilki Splinter Cell olabilmek için 30 casus sondası ve casusluğun son seviyede olması gerek 007 ise Splinter Cellin yardımcısı bunuda Splinter CEll seçecek.Herkesi bekliyoz. İLK GELEN 3 KİŞİYE ALBAY OLMA ŞANSI TANIYORUM İLK GELENE İSE YARBAY OLMA ŞANSI ACELE EDİN BU FIRSAT KAÇMAZ.VE SİHİRLİ RESİM HEDİYE !!!!
__C.RONALDO__ Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan1905784 16,21,23 de var istersen yardim etmeye çalışırım 21. evrendeyim.yardım et lütfenn..