kafa1907 Orjinal Mesajı Yazan: kafa1907 yazılanları galiba tam olarak yaptım ama herhalde bir yerde hata yaptım.Tezahurat sesi sadece gol attık tan sonra çok kısa olarak çıkıyor.yanlış anlamadıysam laylaylaylay fenerbahçe tezahuratıydı.yanlış anlamış olabilirim çünkü o ara hem fm gol sesi hemde tezahurat çalıyordu 2si birbirine giriyor.Nerde hata yapmış olabilirim? Yokmu yardım eden?
Dabulu zaten tezahuratlar gol attıktan sonra çalmaya başlıyor. ama sende replay seçeneği açıksa replay bittiğinde ses kesilir replay seçeneğini iptal et uzun çalar...