Orjinal Mesajı Yazan: MiLiTo
Nasıl olsa En iyi tribün Bizde :)
????????? çok komiksin yaws :D
ben galatasarayliyim ama bence en iyi taraftar fb taraftari her açidan!
bu arada bjk taraftarina gelince ben 2 kere gittim inönüye etmedikleri küfür kalmadi hem karsi takima hemde kendi oyuncularina :D
bu arada yama süper eline saglik!