yuri12 Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho oyuncuların suratları yamuk yada kaymış gibi duruyor fakat ona ragmen iyi çalışmalar Ben öyle bir terslik göremiyorum hangisi yamuk acaba?
yuri12 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ arkadaşlar zaten gerekli yorumları yapmış o-edit yapman gerek biraz.. OooOoOoOOoo Hoşgeldin Venom öncelikle saol yorumların için o-edit'e çalışacağımda bildiğin bir tutorial varmı?
Venom asıl sen hoşgeldin ben yıllardır burdayım:) kelin merhemi olsa kendi başına sürer... olsa öle bi tutorial:)
yuri12 Yok ben konuya hoşgeldin demek amacıyla yoksa tabiki sen buradaki herkesden daha kıdemlisin sana saygım sonsuz ve içten!!!
isamo_05 Orjinal Mesajı Yazan: yuri12 Deco Walla KArdeş olmamış Tüm FAce Makerlara soruyorum Bu Soruyu NEDEN HEP AYNI OYUNCULARIN FACELERİ YAPILIYO
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: yuri12 Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo ronaldo iyi ötekilerde biraz daha uraşırsan olur Hangi Ronaldo Cristiano mu Yoksa normal Ronaldo mu? normali :D
safakos_55 arkadaşlar bu yüzleri nasıl yapıyosunuzbir anlatırmısınız. bende denemek istiyorum. hangi programla yapıldığını. bide formaları bunları açıklayarak yazarsanız sevinirim
emany http://www.pesturkey.net/forum/showthread.php?t=1224 Yukarıdaki linkte yuri12 arkadaşımız face yapımını video şeklinde göstermiştir... Ben yuri12 sayasinde face yapımına başladım... Size de tavsiye ederim...
...Mehmet... bir iki face cok güzel ama deco beckham gibi face lerin ustunde biraz daha calısmalısın...
yuri12 Orjinal Mesajı Yazan: isamo_05 Orjinal Mesajı Yazan: yuri12 Deco Walla KArdeş olmamış Tüm FAce Makerlara soruyorum Bu Soruyu NEDEN HEP AYNI OYUNCULARIN FACELERİ YAPILIYO Sen kimi istion abi!söle hemen yapayım