2005 te world league oynarken ilk sezonumda başkan Raul Tamudo yu aldı, sonra Barça ya sattım. 4. sezonumdu sanırım, kulübün kasası baya doluydu, 2 -3 tane de yıldız oyuncum vardı başkan tutturdı yine yıldız diye, almadım bende sonra kötü cezalandırdı beni :) gitti 93 M Dolara D.Duff ı aldı. şok oldum, e biraz düz gittim:) benim kazandırdığım paraları çar çur ettiği için :) ben o parayla kaç tane Duff yetiştirirdim...