bende anelkayı sattım nobreyi ve lucianoyu kiralık sözleşmelerini fesh edip gönderdim cavenaghi eddy jansın diegoyu fenere getirdim başka hayal kırıklığına uğradığını yıldız isimler istediğini söyledi transferi ben yapacağım dedi ama kimseyi alamadı sonuç uefa şampiyonu lig ve kupa şampiyonu oldum daha ilk yarı bitmeden yönetim bana 4 yıllık antlaşma teklif etti taraftar anelkayı göndrdim diye kızgındı onlarda kabul etti beni.
Ama şu bir gerçek ki 2005 kadar zevk alamadım 2005 de ilk yıl uefa sonraki 3 yıl şampiyonlar ligini aldım hepde maçları oynayarak ama 2006 da hep tatile gidiyorum.10 maç oynattıysam 6 sını kaybettim.en büyük başarım! 6-0 porto zaferi şampiyonlar liginde oda 4 gol atan cavenaghinin başarısı.
Ya bu 2006 da kazanma formülü yada iyi bir taktik yok mu:)