ya bu olayı burdan anlatmak biraz zor olucak ama anlatcam. çünkü oyunda freekick ten gol atmak kadar zevkli bişi yok.
*yakından atıcaksan (17-25 metre arası) r2 + aşşağı ok tuşu + falso yönü sonra ortadaki çizgiye kadar şuta basmalısın
*ortalardan atıcaksan (25-30 arası) r2 + falso yönü sonrada ortadaki çizgiyi biraz geçicek şikilde şuta basmalısın
*30-35 metre arsındada r1 + ileri ok tuşu + falso yönü sonrada şuta ortadaki çizgiyi geçicek şekilde basmalısın
*orta sahadan kullanıcaksan topun başına 2. adam geçirmelisin ama topun başına geçirdigin 2.adam 2.pozisyonda olmalı (2. adamı geçirmek için L2 tuşuna uzun basmalısın. bikere basarsan 1. pozisyon olur bidaha basarsan 2. pozisyon olur) sonra L1 + pas tuşuna basarsan topun başındaki 2.adam topu senin önüne atıcaktır sonrada hemen R1 + ileri ok tuşu + falso sonrada şuta sonuna kadar basmalısın.
top mermi gibi gidecektir gol olma ihtimali yüksek.
Walla kendi bildiklerimi anlattım umarım işinize yarar!!!