arkadaşlar sürekli yakından atıyorum diyenlere şaşırıyorum..
ben pes4 te ceza yayının oralardan (yakın yani)havadan pas şeklinde, birde az ilerisinden normal şut şeklinde atıyordum.. amma velakin R1 L1 filan hiçbiriyle işim olmazdı..
şimdi pes5 te 25 ile 35 metre arasından iyi atan elemanlarla çok kolay atıyorum (çizgiyi az geçiriyorum sadece şuta basıyorum ve sağ-sol ile falso veriyorum) ama yakından atamıyorum..