Benim S700 ile seninkini kardeş yapmamıştık ama :P
Şaka bir yana sanırım Walkman telefon serisi, Kameralı telefon serisi ve P serisi olmak üzere SE 3 ayrı kuluvarda bölecek telefon piyasasını sanırım. Ama hepsini birden barından bir model üretmezse çok şeyler kaybedebilir. Heleki çerez çıkarır gibi kasa değiştirip yeni model ürettim diyen Nokia karşısında.
Umarım yanılırım ve tuş takımı olmayan, 640*480 çözünürlükte, Symbian 9.1 işletim sistemi kullanan. 4 veya 8GB belleği olan, en az 3.2Mp kamerası olan, Walkman özellikli bir telefon üretir SE artık. (Tuş takımı olmayınca Dokunmatik oluyor otomatikman ;))