Öncelikle Sony Ericsson'un ne yazıkki ülkemizde 2.el pazarı yoktur çünkü bizim halkımız aynı sistem üzerine kurulmuş bir artısı bir eksisi olan 80 tane aynı Nokia'ya 200ytl'den başlayıp 1000YTL'ye kadar para vermeyi daha çok seviyor.
N70 bence şuanda vasatın bile altında çıktığı tarihe bakınca. Hatta N90'da aynı şekilde. SE'yi Nokia ancak N91 ve daha çıkmayan N92 ile geçebilecek ama o zamanda lap diye P990 oturacak piyasaya hatta P1000 çıktığında söylentilere göre alemde telefon kalmayacak yanına yaklaşabilen.
Fiyat konusuna gelince benim arkadaşım 6600'ı 1.000 YTL civarına almıştı şimdi aynı telefon 350YTL'ye alınabiliyor. Yani bence burada Nokia yine daha fazla kazık atıyor insanlara. (SE'de fiyat kırıyor ama Nokia'nınkinin yanında görmek bunu ayıptır.)
Symbian olayına gelince. Öncelikle şarj'ı 2 gün giden smybian'lı bir telefonu bana kimse satamaz. Hele göstergesi 3 kademeden direk 0'a düşen bir telefonu hiç satamaz o yüzden Nokia'lar burada yine - not alıyor. Symbian'lı telefon görecem diyorsanız buyrun P serisi alında gözünüz, gönlünüz ve batarya performansınız bayram yapsın. (P990'ın kullandığı Symbian işletim sistemini kullanan bir Nokia yok daha)Yani symbian isteyen biri zaten P serisine veya Palm'a yönelmelidir. Sonuçta telefon alıyoruz.
Kamera, mp3 çalar, radio gibi donanımsal konulara zaten pek laf edemez kimse bu konuda da Sony Lab. özel çalışmalar yapılarak bu ürünlerin çıktığını biliyorum.
Daha ne yazayım kolum yoruldu. :)