gsl oyun paylastıgın icin saol ;)
ula kardaşım get yaw kalbime iniyodu walla...
heyyy allahım yaa tam ağzımın suları akmıştıki ödüm bokuma karıştı :D
AAAAAA! Zıpladım o ne b!:D
baya da ilerlemiştim ama o meymenetsiz yüz yine karşıma çıktı :D
çokkkk güzel ama çok zor:(
abi korktum bune ya :mad:
destur bea
waaayyyy anaamm onee azdaha gidyordum yav
annam o neydi lan öle :D:D parisin annesi heralde
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: