juzam hehehe ben bunun britney li versiyonunu oynamıştım forumdada millet pis pis sırıtınca bi iş olduğunu anlayıp girmdeim boşuna
The Groove adamın moralini bozuo:) ama zaten paris bacımın bu fotolarını vemeslerdi bi oyunda dimi :)