Ben yamayı kurdum normal menüde sadece minikitler doğru.. Diğerlerin hepsi Belçika ligi(idi galiba)nin takımlarının herbişeyi.. Yani futbolcu isimleri eskisi gibi, takımların isimleri eskisi gibi,logolar eskisi gibi...
Neyse emeğine sağlık ben oyunu sildim tekrar kurdum....