Lvnt_Asn arkdasım resimlere baktım ilk 2 resim güzele benio ama bence bjk forması olmamıs bide indirip bakalım
ne_co Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_ Neco salla sen yama cok guzel olmus eline sağlık ama futbolcuların uzerindeki ok ile radarın eski hali bence daha guzeldi onları eski haline getirebilirmiyim radarı kullanamıyom :D sen eleştirileri boşver sizin gibi insanlara ihtiyacımız war bizim bu oyunu oynuyosak sizin sayenizde oynuyoruz sizin emeklerinizde boşa gitmiyor bunuda bilin.:D Teşekkürler. KArdeş söylediklerinden ötürü sana teşekkür ederim.. Bir yolu var tabiiki. Mesela {TV POP_UP } yaması bul mesela www.socceraccess.com ordan veya bildiğin başka bi yerlerden POP_UP yaması bul sonra da RADAR düzelsin.
...Mehmet... arkadsım yukledim sivassporun kadro sacma sapan hiç tanımadıgım gavur futbolcuların ismleri yazıyordu kodrolar cok sacma saygı duyuyorum emek vermisin ama bari verdigin emek bosa gitmesin hepsini dogru düzgün yap.....
ne_co Orjinal Mesajı Yazan: salak_mal arkadsım yukledim sivassporun kadro sacma sapan hiç tanımadıgım gavur futbolcuların ismleri yazıyordu kodrolar cok sacma saygı duyuyorum emek vermisin ama bari verdigin emek bosa gitmesin hepsini dogru düzgün yap..... Kardeş o hata yı bende gördüm.. DB yi hazırlayan arkadaş yapmamış kusura bakma.
hasanyasaralkan BEYLER HAKKETTEN BIRAKIN BU TSL İŞİNİ SİZ HAKKATTEN OLMAMIŞ YA KUSURA BAKMAYIN AMA BERBAT ETMİŞİNİZ OYUNU YA BİLEN YAPSIN BIRAKIN YA BUTUN OYUNDAKİ DÜZELTMELERİM GİTTİ BRAVO
ne_co O okları dediğin ne acaba...Eğer oyuncuların üzerindeki ise bi yerden POPUP yaması bul ve yükle oyuna.
BLACK EAGLE5 KARDEŞ TSL 2.O İÇİN ELLERİNE SAĞLIK .OK GÜZEL OLMUŞ AMA KEŞKE BJK İNÖNÜ STADIDA OLSAYDI FIFA 2004TE VARDI
BLACK EAGLE5 YAW NECO KARDEŞ TSL2Yİ YÜKLEDİM OYUNDAN ATIYOR TSL1İN ÜSTÜNE YÜKLEDİM YİNE OYUNDAN ATTI VE SON OLARAK TSL1 VE TSL GRAFİK YAMALARININ ÜSTÜNE TSL2Yİ YÜKLEDİM YİNE OLMADI YARDIMCI OLURMUSUN?
ne_co Hepinize yardımcı olucam..1.Arkadaşlar inönüyü arkadaşlar yapıor diğer versiyonlarda olabilir.2.Valla oyundan atıyorsa o benden dolayı değildir çünkü ben defalarca arkadaşların PC lerine ykledim ve bi sorun çıkmadı aynı evimde neyse ordada o.Birde ARAS AKDERE arkadaşım sen oyunu sil ve baştan yükle daha sonra TSL2.02ı yükle bakalım sorun oluyormu.Olursa benimle MSN de konuş
koray38 zannedersem bu yama fifa 2006 pc icin,acaba bunun ps2 icin varmi? eger varsa rica etsem,simdiden tesekkurler
ne_co Kardeş tabiki PC için PS2 için olsa nasıl kuracaksın.Birde kuruluyorsa özür çünkü pek anlamam PS2 den
ultraslan_ Orjinal Mesajı Yazan: ne_co Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_ Neco salla sen yama cok guzel olmus eline sağlık ama futbolcuların uzerindeki ok ile radarın eski hali bence daha guzeldi onları eski haline getirebilirmiyim radarı kullanamıyom :D sen eleştirileri boşver sizin gibi insanlara ihtiyacımız war bizim bu oyunu oynuyosak sizin sayenizde oynuyoruz sizin emeklerinizde boşa gitmiyor bunuda bilin.:D Teşekkürler. KArdeş söylediklerinden ötürü sana teşekkür ederim.. Bir yolu var tabiiki. Mesela {TV POP_UP } yaması bul mesela www.socceraccess.com ordan veya bildiğin başka bi yerlerden POP_UP yaması bul sonra da RADAR düzelsin. Valla Neco soyledini deilde ben fifa06 nin içinde bi unistall dosyasını actım sonra duzeldi nasıl oldu anlamadım ama :D simdi daha keyifli oldu oyun :D