Arkadaşlar görüyorum ki herkes bu oyun meraklısı ama bir o kadar da dertLi .. Çözüm yolları hakkında yorumlar yapılsa bence daha yararLı olur
ÖnceLikle Isletim sistemi Windows XP olan arkadaşlar Bu RAM miktarı sizin bu oyunu oynamanız için yeterLi değildir Çünkü Windows XP yapılmış en fazla RAM tüketen işletim sistemidir .. Bunun için ekstra RAM almanızda fayda var 512MB çok uygun olmasa da kısa zaman için yeterLi olacaktır
Ekran Kartı bu oyun için önemLi ama RAM kadar önemLi değil .. AGP desteği olan ve de 8X veri yolunu destekleyen Mainboard'u olan her pc sahibi bu oyunu oynayabilir
Ama ne kadar kaliteLi ekran kartınız varsa o derece kaliteLi oyunun tadına varırsınız - Sonuç olarak herşey dengeLi ne kadar para o kadar performans
Bir de bu overclock olayını hafife almayın .. Yapıldığında çok faydası var ama adı üstünde donanımdan daha üst seviye performans almak için çalışma hızlarını değiştiriyorsunuz ama bu donanımınıza önemLi ölçüde zarar verir Ayrıca overclock yapacakların kasalarına ekstra olarak soğutucu almalarını tavsiye ederim
Işlemci diğer etkenler kadar önemLi değil .. Bende Pentium IV var ve de oyunu high modunda oldukça rahat oynayabiliyorum Tabii 2 adet 512 RAM ve de Geforce FX ekran kartım olduğunu belirtmeliyim bence