Orjinal Mesajı Yazan: umit_karan_99
bende siparişi werdim,1-2 gün içinde gelcek. GF6600(128Bit) 256MB ,ne diyosunuz makulmu sizce?? yoksa wazgececem almaktan ;)
hiç fena degıl BILIYORMUSUNUZ BU SITEDEKILERIN %80'i belkıde buyuk cogunluk dıyelım şuna fx5200-128mb lık ekran katrları ya da 64mb lık ekran kartlarıyla bu oyunu -PES5 i oynamaya çalışıyor yeterki açsın çalıstırsın dıyor-OYUNU high TA oynayanların sayısı parmakla sayılıyor
BEN highta oynuyorum ve abartmıyorum 1152*768high ile medıum un OLAGANÜSTÜ FARKI VAR inanılmaz gercek bır goruntu olusuyor hıghta sankı -gercekmışcesıne
daha önce fx5200-128mb geforce vardı attım çöpe 5 para etmezmış-PES5 yapımcıları hernekadar pek fazla özenmedık desede goruntuye inanın high ta sorunsuz ve mukemmel bır göruntude oynamanın tadı çok güzel herkeze tavsıye ederım bıraz kıyın paraya saglam bır ekran kartı ve (1024 ram) alın sınırsız oyun keyfını doyasıya yaşayı
en ıyı EKRAN KARTI (BENCE):
GeForce 6800 Ultra'yı sunarız. Asıl tasarlananın aksine, bu kartın ilk olarak sunulacak AGP (hızlandırılmış çizimci yuvası) türü çift yuva soğutma çözümüne sahip

NV40 parolalı Geforce 6800 Ultra’nın teknik özelliklerine kısaca bakmak her oyunbazın kalbinde çarpıntı yapacak: 222 milyon transistör, ilerisayısal (superscalar) tasarımlı 16 “gerçek