gs4ever BARÇA ve WE WİLL WE ARE '' LİVERPOOL '' gerçekten zevk verio ama BREZİLYA yıda esgeçmemek lazım...
Parasetamol Klasik Brezilya ... Takımın her yeri yıldız ( PELE, ZICO, RIVELINO, TOSTAO, SOCRATES ... ) .
Omerdinho valla haklısın online oynarken club takımlarından sadece barcelona yı alıyorum sadece onunla oynayabılıyorum :) ronaldinho etoo ve giuly cok hızlı olmalarından dolayı bir boşluk oldugunda affetmiyorlar
mertakpolat İnteri tek geçerim nedense oynarken bana acayip zevk veriyo inter...:) birazda barca yla fenerbahce olabilir.. ama fenerbahçe ve diğer türk takımları editlendiği için sadece arkadaş arasında seçerim FB yi..
Zombie Ali bence cimbom bom ------------------------------------------------------ گσCCẽґCẽήTẽґ.ήẽt ßy.FucKẽR
sancar Ben GALATASARAY dan başka takımla hiç bir zaman zevk alamadım bi ara barce,juve , madrid'i kullandım ama galatasaraydan aldığım zevki hiç birinden alamadım bunun bana göre en büyük sebebi elbetteki cimbomlu olmam daha sonra türk olmam ve Galatasarayın lisanslı forma ve amblemidir.Birde Kendi yapımım olan futbolcular Ben Halil Babam Bahri her şeyi ful sağdan soldan her tarafdan paso hucum ve bol gollü maçlar tabi arada sırada yeniliyoz falan ama bunlarda oyunun tadı tuzu.Başkası yalan