DOĞRUDUR, ÖYLEDİR. AMA BENCE EN ÇOK ZEVK VEREN TAKIMLAR, KLASİKLER. MESELA KLASİK ARJANTİN'DE MARADONA'YI OYNATMAK, KLASİK BREZİLYA'DA PELE'Yİ, ZICO'YU, RIVELINO'YU OYNATMAK... SÜPER SÜPER! HELE ZICO İLE FRİKİK ÇEKMEK YOK MU? ÜFFF! TAM 90 :D BENİM TAKIMIM KLASİK BREZİLYA.