musty Orjinal Mesajı Yazan: egvercin beyler şifre ne valla biz de bilmiyoruz orjinal oyun al bakalım içinden hangi numara çıkcak :)
mustea elik kardeş bunu sabitlersen iyi olur gelecek için yani artık kesin isimler olsu çok iyi olur yapalım şu ligi fixtür falan acale edelim daha uefa başkanı kkura çekcek :D
Crazy_boys Eğer saatler uyuşursa Crazy_boys bide arkadaşım buraya üye değil ama hakbird e de alırsanız sevinirim
PF.Napster arkadaşlar orjinal oyununuz yoksa online oynayamıyosanız buraya msj yazmayın bi daha söylim orjinal oyun laazımmmmm.
PF.Napster arkadaşlar bakıyorum sizde hareketlen me yok ben bi şeyler yapam bari herkes adını ve msn sini yazsın lig yapalım ispanya ingilter veya dierlerinden birini takımlarda kurayla verilsin yapacak.oynıucak kişiler msn de buluşup zamanı halletsin.lütfen msn izi yazın. gs_emre emreguven10@msn.com
pesdelisi_789 bende katılmak istiyorum beyler bende pes 5 war çıktığı gün aldım da ne zaman ve nasıl olacak bu turnuva ?
PF.Napster Orjinal Mesajı Yazan: pesdelisi_789 bende katılmak istiyorum beyler bende pes 5 war çıktığı gün aldım da ne zaman ve nasıl olacak bu turnuva ? pes5 orjinal olması lzm inşallah öyledir
PF.Napster geri döndüm ban kalktı benim ne zaman yapacaksak yapalım şu turnuvayı. 1.gs_emre 2.erdem 3.kadir bi turnuva listesi yapsın bu konuyu açan arkadaş takımları da kişiler kendi seçmesin bence kurayla filan olsun ya da yapan bilir.
mehmetavci77 bende varım .yalnız orjinal pes 5 im şuan kargoda yarın yada p.tesi elime ulaşacak.ondan sonra benide alırsanız sevinirim. saygılarımla msn:mehmethunter@hotmail.com Kulüp takım:arsenal&chelsea&milan milli takım:hollanda&fransa&ingiltere