Merhaba,
SCN'de son zamanlarda sıklıkla dile getirilen Online PES 5 Turnuvası için bir mesaj yazmak istedim.
Eğer bu konuda gönüllü olan ve online olarak oynamak isteyenler varsa mini bir turnuva olması amacıyla, açılış turnuvası tadında bir şeyler yapmayı düşünüyoruz.
Önceliğimiz bu konuda kesin kayıt yaptırmak isteyenlerin yani oynamak isteyenlerin tarafında olacaktır. Bu sayı uygun olursa turnuva için kayıt alacağız.