Necaty Orjinal Mesajı Yazan: Hakan_007 ben sana nikinle degil adınla hitap ediyorum. Sen bana nickimlede hitap etme adımlada... yaptığın fifayı TR leştirmesini bıraksın.Fifa ya yeni bi dil ekliyo.Adam gibi bi yama olsa burda bu yorumlar yapılmaz..
Necaty ya siz yamayı gördünüzmü ki buna yama diyosunuz Allah aşkına bide ingilizce öğretmenleri yardım etmiş töbe yaw bide getirip koyarlarki update ettim 98 TR...
spawn5 Necaty SANA KATILIYORUM BABA BERBAT BİŞEY HERŞEYİ İNGİLİZCE TSL UYUMLU BİLE DEĞİL BERBAT BÖHH böylelerini banlicaksın
T.Henry abi, şu oyunu adam gibi %100 türkçe yapcak olan yokmu ya. geçen sene ricardo nun yaptığı fifa 2005 türkçe oynadığım en iyi türkçe dil yamasıydı. bunun gibi bi yama yapcak olan yokmu hiç :S
[POWER] abi bu ne ya.Fair play da yazan cleen sheeti tabakaları temizle olarak yazmış.Gülmekten altıma sı*tım
VaTaNisT_Trbzn_ Heralde PRO CEVİRİ 2.0 programıyla çevirmişler:D koplaya yapıştır ve F9 a bas otomatik çevirsin:D:D