nuxhee 3 HAFTADIR uğraştığım yamayı bitirdim sayılır.Size Oyuna girmeden önceki tiyolar haricinde %78-80 diyebileceğim yamayı Sunuyor varsa hatalarımda affınıza sığınıyorum. Yamanu Screenleri Açlış Resmi vs. bitmedi.Ancak V2 de yama %100 olup bu screenlerde olacak.
Necaty Dostum birincisi TSL uyumlu deil hakan 007 ninkine editlenmiş bence hiç güzel değil ben kendim yaptım % 70 .O daha güzel...
urfAslan dostum tamam güzel yaptında çok saçma olmuş kelimeler çok anlamsız olarak yazmışsın. bu nasıl ingiizce öğretmeni çok saçma olmuş
Necaty ya diyorumya yaa anlamadınız mı hakan 007 nin ki editlenmiş bitek değişen yer baştaki SCN 2006 Tüm hakları saklıdır fln gerisi çok saçma " yeni boyaotobüs umar " Helal walla Alaahtan İngilizce öğretmeni yardım etmiş... Scn bunları bırakmamalı her önüne gelen yama yapıyo saçma saçma...
Necaty ya evet bide 98 tr yapar dio ya bunu tr yapsa kaç yazar bi ... anlaşulmıyoki neymiş kulüp bu sene şampiyon olmak sizi umar pıfffff.. bu ne demek istiyo :D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Ya siz bunun nasıl biliyorsunuz %78-80 olduğunu?Ne ile ölçülüyor? :D Bende Anlamış Değilim :)
HakanTR nuxhe ayrıca sen galiba benim patchi editlemişşin ben menüleri fln tamemen yapmıstım. bi bozuk olan manager dekiler... onu da sen yap fıstık gibi olur.. Necati sen de git İngilizce kursuna başla
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: Hakan_007 ayrıca forum kurallarını da oku Necati Necati sen de git İngilizce kursuna başla gel forum kurallarını beraber okuyalım.. ingilizceyi senden iyi bildiğime eminim...Merak etme.. Ayrıca nickim Necati değil Necaty
urfAslan hakan allahın aşkın sus yaaa şu yaptıgınız yamaya bi baksanıza menejerliğin içine etti yaniii. istersen bi incele necaty yapmış gibi suçlama...... ama yinede emeğe saygı diyoruz ve sizi selamlıyoruzzzzz