sezon başında kondisyon antremanını sağlam yapın ama aşırı yüklenmeyin.sezon sırasında training i medium un en üstünde tutuyorum we gayet iyi gidiyor.ama 3-4 gün falan takımı çalıştırdıktan sonra ondan sonra hangi gün maçınız warsa ona göre en az 1 gün dinlenme werin(10 gün sonra maç warsa 2-3 gün mesela dinlendirin).her mewkii için ayrı traning açın.böylece gidip forwet oyuncusunada fazla defans çalıştırmanıza gerek kalmaz we oyuncudan daha iyi werim alırsınız.