ben tüm cm fm serileri boyunca sürekli ağır idmanlar yaptırdım hiç de pişman olmadım.. ama bu...06'da sakatlık olayı çok kötü.. heavy civarı denemiştim sürekli ama bir arar 15-16 sakatla (hem de A takımdan) oynamaya başladım.. diğer sezon medium yaptım, her türlü oyuncu için (savunma,pas,hücum) farklı antreman sisteleri denedim, sonuç fena değil, sakatlık olmuyo mu oluyo ama fazla da değil..