Orjinal Mesajı Yazan: The Gamer
bursasporun forması adidas değil hummel ama yama ii görünüo
formaları ben yapmadım forma yapmayı bilmiyorum sağolsun kimsede göstermedi nasıl yapıldığını bu formalar we turkanın pes4 yamasından alıntıdır.Bir kaç tane forma yapan arkadaşa rica ettim (bu sitedekilere) bana forma yaparmısınız bu takımlar için diye ama kimse sallamadı,zaten fark ettiyseniz ksk ve göztepe forması brz garip işte onları ben hazır yapılmış formaları editleyerek yaptım,işin özeti böyle herşeye rağmen yama çok güzel bence ben büyük bir zevkle oynuyorum bu yamayla we turkayı ama başka bir tsl daha çıkarıyoruz biz başka arkadaşlarla onada aynısını yaparım belki onu oynarım ilerde...