Ben bu konularda sizin kadar bilgili değilim.Elimde çok fazla veri yok.Size bir kaç arkadaşın dileğini ilettim ama siz de şunu yaparsan bunu yaparsan diye şartlar ortaya koymuşsunuz.Eğer iyilik yapmak istersen diğer takımları nasıl yaptıysan biz Sakaryalılar için sakaryaspor' u da yapmanı istiyoruz.Çok acelesi yok.bir kaç gün bekleriz.şimdiden teşekkürler.
bu kadro olayı çok uzun sürüyo, bende şu an müsait değilim ,ben acele ediyosun diye öyle dedim yoksa şart koşmak için öyle birşey yazmak istemezdim ,ben bu yamayı master ligden daha çok zevk alabilmek için yaptım ve sizlere sundum bende üniversite öğrencisiyim ve önümüzdeki 2hafta sınavlarım var ve ondan sonra başka bir yama için çalışmalarım olcak ama boş bir zamanımda yaparım ayni öyle 3-5 gün değil brz daha beklemen gerekecek ama 1ay içinde yapacam ve burda yayınlayacam zaten şu anda elimde sakaryasporla ilgili kadro bilgileri ve forma,logo var, aslında bu yamamda sakaryaspor bu yamamda olcaktı ama fikir değiştirdim olmadı neyse yapınca buraya koyarım artık takip edersin (yanlış anladıysan kusura bakma)